آگهي مناقصه عمومي همراه با ارزیابی کیفی
شهرداري بافق در نظر دارد انجام عمليات ساماندهی و مکانیزه کردن بایگانی پرونده های ساختمانی، نوسازی، کسب و املاک شهرداری بافق را از طريق مناقصه به پيمانكار واجد شرايط ( شخص حقوقي ) واگذار نمايد.
مبلغ و نوع سپرده شركت در مناقصه: مبلغ 2.000.000.000 ريال به صورت ضمانت نامه بانكي يا اسناد خزانه يا واريز نقدي به شماره حساب 76041187459284 بانك مهر ايران شعبه بافق
محل و مهلت دريافت اسناد مناقصه: حداكثر تا ساعت 14:00 روز پنج شنبه مورخ 1403/01/16 از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir )
تلفن تماس واحد قراردادهاي شهرداري بافق: 03532423440
مهلت تحويل پيشنهادات: بارگذاري در سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir) تا ساعت 14:00روز یکشنبه مورخ 1403/01/16 (پاكت تضمين همزمان بصورت فيزيكي تحويل دبيرخانه به آدرس: يزد- بافق- ميدان امام حسين-شهرداري بافق گردد)
برندگان اول و دوم و سوم مناقصه هر گاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتيب ضبط خواهد شد.
ساير اطلاعات و جزئيات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه مندرج است.
شهرداري در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها مختار است
روابط عمومي شهرداري بافق
دیدگاهتان را بنویسید