پنجمین میز خدمت، در محله مظفریه بافق با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اهالی محله برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق؛ نشست اردوی جهادی( میز خدمت) به همت بسیج سپاه ناحیه در محله مظفریه شهر بافق با حضور شهردار،فرمانده سپاه ناحیه،نماینده ولی فقیه در سپاه،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)،رئیس شبکه بهداشت،رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی و جمعی از اهالی محله مظفریه برگزار شد.
در ابتدا شهردار بافق در پاسخ به سوالات مطرح شده با بیان اینکه شهرداری به وعده های خود عمل نموده است،گفت: سال گذشته قول هایی دادیم و بزرگترین پارک محله را در این منطقه با مساحت 15 هزار متر مربع ایجاد کردیم که 4 برابر پارک کودک بافق است و فضاهای خوبی برای استفاده در اختیار اهالی مظفریه قرار می گیرد.
وی در خصوص تردد موتور سواران در این پارک اظهار داشت: با ایجاد موانع مسیرها را برای ورود خودروهای سواری و موتوری مسدود کرده ایم اما این موضوع باید فرهنگسازی شود که وظیفه جوانان است در این خصوص امر به معروف کنند.
نوروززاده در بحث آسفالت محله بیان کرد: آسفالت محله به علت عملیات گازرسانی و فاضلاب شهری دیگر به حالت اولیه خود باز نمی گردد اما مسیرهای اصلی آسفالت شده است.
با توجه به اینکه در بحث عمران و آبادی محله مظفریه دستور ویژه از سوی وزیر صادر شده است،شهردار یادآور شد: اقدامات اساسی به جهت آماده سازی طرح پایلوت بازآفرینی شهر صورت گرفته و بودجه خوبی برای این امر در سال 98 مد نظر قرار گرفته و باید در زمینه ایجاد بومگردی و… این منطقه را باز آفرینی کرد.
شهردار بافق افزود: برای ایجاد مسکن در این محل تا سقف 120 میلیون تومان وام با معرفی به بانک پرداخت خواهد شد.
وی در خصوص بن بست بودن مسیر یکی از کوچه های اصلی گفت: قول دادیم که با پیگیری این مسئله را حل کنیم و ما تلاش خود را کردیم و طرح توسط مشاور به اداره بهینه سازی داده شده است.
نوروززاده در بحث نظافت محله بیان کرد: پاکبان تمام وقت در محله مشغول به خدمت است و از اهالی این منطقه خواستاریم زباله های خود را در ساعت مقرر در محل جمع آوری آن قرار دهند.
وی با بیان اینکه با همراهی مردم و مسئولین مشکلات این محله حل خواهد شد،اظهار داشت: با اجرای طرح های مربوطه تحولی خاص در محله مظفریه صورت می گیرد.
شهردار بافق در بحث خرید ملک از متقاضیان خواستار شد پیش از خرید برای جلوگیری از ایجاد مشکلات نسبت به استعلام از شهرداری اقدام نمایند.
دیدگاهتان را بنویسید